top of page
  • Foto del escritorDe festa en festa

Luisa Montilla es la Fallera Major de Bétera 2018


Bétera té des d'ahir dijous a les vuit de la vesprada nova Fallera Major per a les falles de 2018. Luisa Motilla Nieto de la falla Gran Via de l'Est va rebre ahir la telefonada de l'Alcaldessa de Bétera, Ciristina Alemany, qui davant dels membres de la Junta Local Fallera li va comunicar personalment la notícia.


Luisa té 38 anys, està casada, és mare de dos xiquets i treballa a l'Hospital Psiquiàtric de Bétera, a més a més és fallera de l'Est des de fa 38 anys i professora de ball tradicional a la seua falla. És la segona vegada que es presenta a ser Fallera Major de Bétera i enguany sí, ho ha aconseguit.

Ahir la Junta Local Fallera va voler sorprendre-la i ho va aconseguir, doncs Luisa no va tenir paraules quan va escoltar que era la màxima representat de les falles de Bétera. Minuts després de la telefonada, el casal de la Falla Gran Via de l'Est es va convertir en una festa. Allí Luisa va rebre l'afecte de tots els fallers de la seua comissió, familiars i amics.

"No m'ho esperava perquè ja em vaig presentar fa dos anys i hi havia una altra candidata, pensava que enguany també hi hauria més candidates. Ha sigut una sorpresa total i estic molt nerviosa i emocionada", declarava Luisa Motilla a Betera.com.

"Espere que siga un any molt especial perquè pense viure-ho al màxim amb les representants de cada falla i amb la meua comissió, que és la comissió amb la qual m'he criat i sé que els tindré sempre al meu costat com els tinc hui i com els vaig tindre l'altra vegada quan no vaig eixir escollida, perquè som molts però som una família".

Luisa haurà d'esperar ara fins el dissabte 3 de juny per conèixer qui serà la Fallera Major Infantil de Bétera. Yaiza del Pino i Andrea Peinado passaran el dia amb el jurat i a última hora de la vesprada el poble de Bétera coneixerà el nom de la Fallera Major Infantil de Bétera.

A continuació teniu el video de la Telefonada a la Fallera Major de Bétera 2018.


13 visualizaciones0 comentarios
bottom of page